Odluka – novi uvjeti rada radne zajednice Zajednice županijskih zajednica, udruga i članova HVIDR-a RH
17.03.2020.

autor Hvidra RH

Na temelju ovlasti iz čl. 34. u skladu sa čl. 35.st.2. Statuta HVIDR-a RH, a sukladno Odluci Ministarstva zdravstva o proglašenju epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 od 11. ožujka 2020., Predsjednik HVIDR-a RH i Predsjednik Glavnog odbora HVIDR-a RH dana 16. ožujka 2020. donijeli su slijedeću

O D L U K U:

1. Ovom Odlukom određuju se novi uvjeti rada radne zajednice Zajednice županijskih zajednica, udruga i članova HVIDR-a RH, sukladno gore navedenoj Odluci Ministarstva zdravstva i Uputama Nacionalnog stožera civilne zaštite i Vlade RH, u svrhu sprječavanja širenja koronavirusa, te se nalaže prekid rada i poslovne komunikacije u poslovnim prostorijama HVIDR-a RH, na adresi Galovićeva 10 u Zagrebu na razdoblje od dva tjedna. 2. Određuje se obavljanje svih poslova vezanih za redovni rad HVIDR-a RH i potrebne poslovne komunikacije sa predsjednicima, članovima tijela i nadležnim institucijama putem mobilnih telefona: 099/2659-381 i 099/5319-760, putem službene email adrese:hvidra.rh@gmail.com, te putem pošte. 3. Određuje se preporuka svim članicama u sustavu HVIDR-a RH na postupanje u redovnom radu i poslovanju udruga temeljem ove Odluke. 4. Odluka stupa na snagu danom donošenja, a ostaje na snazi do opoziva, uz mogućnost produženja iste, po preporuci nadležnih institucija.